RETURNAREA PRODUSELOR
Daca te-ai decis sa returnezi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:
- Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.
- De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa eviti returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.
Verificarea produselor returnate:
Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.
Costurile de returnare:
Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului iti apartine in totalitate la fel si alegerea curierului (nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana) prin care vei trimite coletul. Costul expeditiei produselor retururnate este suportat in totalitate de catre client si nu de catre ghetute.
Te rugăm să NU returnezi coletele prin Poșta Română.
Va trebui să expediezi coletul către adresa Str. Cap.Ene, nr.20, sat Fundeni, com.Dobroesti, destinatar SC DENIZ ONLINE SHOP SRL.
Returnarea contravalorii produsului:
Returnarea contravalorii pretului de achizitie a produsului se va face de catre Ghetute, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, in termen de 14 zile prin una dintre urmatoarele optiuni:
- virament bancar: din contul nostru in contul tau;
- refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul);
3. Costuri de returnare/schimb:
Nu vom suporta taxele de transport de în cazul în care doresti să schimbi produsul cu alt model/culoare, pe motiv că te-ai razgandit în privința modelului ales sau dorești returnarea produsului și restituirea banilor.
Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română.
Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzătoare a produsului;
* urme de purtare/ produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
În cazul solicitării unei schimb de mărime, efectuarea schimbului se va face în baza prețului achitat inițial pe produsul comandat. În cazul solicitării unui schimb de produs (cod diferit al produsului), schimbul se va efectua la prețul actual al produsului solicitat la schimb de către client, acesta urmând să achite diferența în momentul livrării.
Orice litigii apărute între Cumpărătorii Magazinului online şi DENIZ ONLINE SHOP vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea va reveni instanțelor de judecată competente.