Transport si retururi

Ghetute.ro (ghetute.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Curier Rapid, Livrare in 1-2 zile, 20,00 RON
  • Posta Romana, Livrare in 3-5 zile, 15,00 RON

Returnarea produselor

Produsele pe care dorești să le returnezi nu trebuie să prezinte urme de purtare.

  1. Contactează-ne telefonic privind returnarea banilor, la numarul 0729429623;
  2. Produsul trebuie returnat în ambalajul original și împachetat într-o coala, folie de plastic sau punga. În cazul în care deteriorezi cutia prin lipirea directa a awb-ului, se va percepe o taxa de 10 lei.

Îți punem la dispozitie două modalitați de expediere a coletului :

  • Ne poti solicita să trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului.Suma de 20 lei (taxa de curier) va fi scazută din suma totală care trebuie returnată.
  • Poți alege o alta firmă de curierat suportând costul transportului (achitând taxa de expediere colet)

Te rugăm, să NU returnezi coletele prin Poșta Română.


Va trebui să expediezi coletul către adresa Str. Cap.Ene, nr.20, sat Fundeni, com.Dobroesti, destinatar SC DENIZ ONLINE SHOP SRL.

Banii sunt restituiti în baza unui cont bancar în 3-14 zile lucrătoare, de la primirea coletului în sediu . 


3. Costuri de returnare/schimb:

Nu vom suporta taxele de transport de 20 lei în cazul în care doresti să schimbi produsul cu alt model/culoare, pe motiv că te-ai razgandit în privința modelului ales sau dorești returnarea produsului și restituirea banilor. Schimbarea  mărimii produsului primit este gratuită o singură dată.

 

IMPORTANT!!! COLETELE TRIMISE PRIN POȘTA ROMÂNĂ NU VOR FI RIDICATE


Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română. 

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:

* ambalajul deteriorat;

* ambalarea necorespunzătoare a produsului;

* urme de purtare/ produse deteriorate;

* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).

În cazul solicitării unei schimb de mărime, efectuarea schimbului se va face în baza prețului achitat inițial pe produsul comandat. În cazul solicitării unui schimb de produs (cod diferit al produsului), schimbul se va efectua la prețul actual al produsului solicitat la schimb de către client, acesta urmând să achite diferența în momentul livrării.

Orice litigii apărute între Cumpărătorii Magazinului online şi DENIZ ONLINE SHOP vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea va reveni instanțelor de judecată competente.